Scratch Microbit VR Animacija Python
Web 3D App Lab Kūrybinės užduotys Quirkbot
Scratch Microbit VR Animacija Python Web 3D App Lab Kūrybinės užduotys Quirkbot

NAUJOS GRUPĖS NUO SAUSIO 6d.!

Naujos grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Plungėje startuoja nuo SAUSIO 6!

Klaipėda, Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A | šeštadienias, 12:15-13:45

Vilnius, Devbridge Group biuras, Žalgirio g. 135 | šeštadieniais, 10:30-12:00 | 12:15-13:45 | 14:00-15:30

Plungė, Plungės miesto biblioteka, J. Tumo Vaižganto 81 | ketvirtadieniais, 15:00-16:30


bit&Byte skaitmeninius šeštadienio naršymus kviečia iškeisti į praktinius kūrybinių technologijų užsiėmimus.

7-12 m. rytojaus kūrėjai programavimo konceptų, tokių kaip sąlygos, kintamieji, judėjimas ir kt., mokymąsi ir išbandymą derina kartu su nesibaigiančiais kūrybiškumo iššūkiais. Būdami smalsūs jie lavina loginį mąstymą ir kūrybinius gebėjimus kartu su profesionaliais technologais.

Mokomės ir eksperimentuojam su programavimu, kūrybiniu konstravimu, mikrokompiuteriais, muzikos kūrimu, grafiniu dizainu, žaidimų ir programėlių kūrimu ir kitais įrankiais.

Užpildykite registracijos formą ir laukite laiško, atsakysim kuo skubiau.

Kada šeštadieniais Vilniuje ir Klaipėdoje, ketvirtadieniais Plungėje, užsiėmimų trukmė - 1,5 val.
Kur Vilniuje, Klaipėdoje ir Plungėje
Kiek Vilniuje ir Klaipėdoje 40 eur/mėn.,
Plungėje 30 eur/mėn.
Turėti nešiojamąjį kompiuterį (Vilniuje ir Klaipėdoje)
Registracija





Kada:
šeštadieniais Vilniuje ir Klaipėdoje, ketvirtadieniais Plungėje, užsiėmimų trukmė - 1,5 val.
Kur:
Vilniuje, Klaipėdoje ir Plungėje
Kiek:
Vilniuje ir Klaipėdoje 40 eur/mėn., Plungėje 30 eur/mėn.
Turėti:
nešiojamąjį kompiuterį (Vilniuje ir Klaipėdoje)
Registracija






Susitiksime užsiėmimuose!


Atsiliepimai

T

TĖVAI • 2015/2016


„Sūnus lankė ir kitus būrelius, bit&Byte pasirodė rimčiausiai visomis prasmėmis.“


„Dėkui, kad pakeitėt dukros nuomonę apie programavimą!“


V

VAIKAI • 2015/2016

Neturim realių komentarų. Pabandykim faktus:

• 95% po pirmųjų metų planuoja tęsti užsiėmimus;
• Daugiau nei 75% rytojaus kūrėjų užsiėmimuose sukauptus įgūdžius išbandė kitose veiklose.